Steget ur vår dans

Jag ska släppa minnena. Jag vet vad som måste göras - rensa hjärnan. Jag önskar inte livet i 130km/h.
Väntan leder ingenstans, lev nu!


Pappa erkände idag att han är en trogen läsare, tack pappa. Stött i ur och skur. Därmed kan jag ju önska dig och mamma en trevlig tripp till Riga under helgen och tack för jag får äran att sköta huset och Dolly. "Tänk att jag är så stor nu, och kan ta hand om mig själv."

 Bjuder på den funderar bilden.

Imorn är det skola. DANS - ÄNTLIGEN! Sedan Naturkunskaps labb och sen matte. Därefter hem och promenera/jogga - beroende på humör. Sedan kommer Linnéa J, som jag inte träffat på år och dar. Vi ska ha en riktigt mys, tjej-kväll. Sådana behöver man.

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0