Torsdag den 19/3

Tiden flyger iväg, om en dag och en vecka fyller jag 18år. Vart har dessa 18 åren tagit vägen? Jag är helt mållös. Solen skiner utanför mitt fönster, det är härligt och var inte alls så tungt jag trodde det skulle vara att gå upp vid 06.00. Jag brukar vanligtvis gå upp vid kvart i sju, men bestämde mig för att gå och lägga mig tidigt igår och hellre gå upp tidigt idag så jag skulle få klart spanskan och kanske plugga matte. Jag hann med spanskan iaf, känns som en sten lättade. Eftersom solen skiner idag åker nog mina nya vita skor på, som jag haft nu två dagar. Förövrig är det jeans och t-shirt. Någon som har jeans tips, jag är i behov av ett par till!

Dags att cykla till skolan.

/ J

Kommentarer
Postat av: victoria

jag är också på jakt efter jeans! ett par lite ljusare härligt slitna, våriga...

2009-03-19 @ 19:00:53
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0