Tänkte bara säga;

Operationen idag gick fenomenalt bra. Jag kallsvettades och hade tårar i ögonen när bedövningen lades, men sedan känns det ingenting! De tog ingen skallpell och skar i mig med denna gången, de tog.. (vet ej vad det heter) men sköternskan förklarade att det är som en pepparkaksform som de trycker upp runt skruven och sedan tar de bort tandköttet där så skruven syns. Sedan sätter de en stålsak utanpå skruven som tanden ska sitta på. Denna stålsak är nu mera synlig (under min nuvarande tand) jag kan känns stålsaken med tungan..

Jag måste sluta hålla på, tanden kan trilla av ..

Kommentarer
Postat av: sara

tur att de gick bra! kommer troligtvis till skolan imon darling <3 du med va?

2009-03-24 @ 17:30:39
URL: http://sarabanan.blogg.se/
Postat av: Beata

Hej kusen! Vad skönt att allt gick bra!

2009-03-24 @ 18:41:25
URL: http://halleda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0