Stort tack!

Jag har haft ont om tid och lite bloggtorka på sistone. Ialla fall i helgen. I fredags fyllde jag år, nu är jag 18. En sak jag behöver göra är att öva in det. Jag är 18 år gammal. Jag brukar nänmnligen säga några år för lite, att jag säger 15 år är inte så ovanligt.



I fredags hade jag körlektion och pluggade även mycket teori på körskolan. Precis efter detta mötte jag upp moster Anita och kusin Emma i stan, vi skulle ta hål i örat. Slutade med att det hade blivit missförstånd, butiksansvarig hade sagt att det var drop in, när vi kommer dit säger hon "Vår håltagare äv bara hör på torsdagar". Aldrig mer Kittys smycken sa vårt ekipage och försvann snabbt där ifrån, lite lätt arga. Tur i oturen, Andy´s Tatoo som tidigare också tagit hål sa; "Lilla Berlin och Vacker har jätte bra piercare.. " Vi frågade såklart; "Vad säger du om Kittys smycken då?" Han svarade; "Jag vill inte uttala mig". Efter lite om och men säger han att det är rätt struligt på det stället. Tack säger jag, nu ska vi till Lilla Berlin och göra det istället!

Efter det åkte vi till Eurostop och kollade runt, så mycket vårfint det finns!

På kvällen efter lite städning vällde gäster, släkt och vänner in. Farmor och farfar kom och av mig pengar, lika så gjorde Monica & Bengt, Mormor, Inger & Svenne, Emma & Erik. Av Moster Bettan + familj fick jag en hårfön - bra! Strumpor och sockar också. Av Ebba + familj fick jag ett jätte fint armband. Av fam. Sjögren fick jag Gina Tricot Presentkort, det fick jag också av Faster Marie + familj. Massor av fina paket!
Jag fick även två jäte fina kort, ett av Kalle och ett av Beata & Oscar - tack, tack, tack!!!



Igår jobbade jag, sedan kom Andrea, Sofia och Vican - jag fick en jätte fin tunika och en sjal. Mycket vackert! Fick också en banantelefon av Andreas pojkvän och hans två kompisar. Haha!

Kvällen avslutades på b&b och tillslut körde Vican mig hem. Mötte mamma och pappa utanför som också hade varit ute och svidat.

Nu är det Let´s Dance i repris, vet såklat vilka som vann. Men vill se alla fina danser. Jag vill också kunna dansa så!!

Kommentarer
Postat av: Beata

Hej kusinen! Det låter som att du hade en bra födelsedag=) Hur va det att gå ut och visa leg då?:) Kram

2009-03-29 @ 16:13:08
URL: http://halleda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0