Stort tack till alla, för igår!

Klockan sju kom det några tjejkompisar till mig, Carolina och Caroline L. Vi började med förrätt, varmrätt och efterrätt. Mellan maträtterna diskade vi och lekte lekar. Så småningom, typ mellan nio och tio kom det mer folk. Jag fick en massa fint, förutom blommor var det underklädesset, 2 stycken, ett par trosor, 4 halsband, presentkort på H&M, Bianco, Bio och Twilfit, komentaren av sofia; "Nu kan du köpa dina efterlängtade Hanky Panky trosor. ja, äntligen. Någon helg ska jag åka upp till Göteborg, kanske när jag har körtkort? så ska jag shoppa en massa för att härliga presentkort!

om 6 dagar, är min dag kommen! Och jag längtar!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0