Somnar hela tiden - min klänning kom idag!

Jag lade mig på soffan när Carro stuckit, somnade direkt. Nu är jag varm som ett element, frös innan jag somnade. Vad är det med mig? Hoppas verkligen denna yrsel blir bättre under natten. Kanske får ta en uppfriskande promenad sen.

Min klänning låg i brevlådan idag. Och, den passade! Jag är överlycklig inombords. Det där med städning blev inte av, orkade inte. har iaf kommit så långt så dammsugarn står utanför min dörr. Snart tänker jag, snart.. Skulle bara ta frukt och blogg paus.

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha jaa jag drömde att du rökte :P ;)

Krya på dig snygging!<33

2009-03-05 @ 19:22:19
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0