Pluggkväll.

Ikväll, även denna är jag helt slut. Mitt huvud har slutat fungera för länge sedan fast jag önskar för allt smör i Småland att jag skulle finna styrka, om inte i chokladen jag köpte så i tankarna. Fast tröttheten är jag hyfsat klar med skriv uppgifterna på idrotten, skrivit iaf ett halv A4 på historian, just one and a half to go. Jag ska skriva ut engelskan också, ett måste och lägga i hennes fack imorn. Det enda kvar att göra innan jag äntligen får sova är att skriva ner träningsprogrammet, tänkt att göra för hand.



Chokladen kanske skulle höjt mitt blodsocker, men det såg inte ljust ut. Snarare blev jag tröttare.
Detta är konstigt.

Kommentarer
Postat av: linnea :)

tack för kommentaren <3 det värmer!

2009-03-11 @ 13:31:15
URL: http://twinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0