Onsdags-lyx

Nu ikväll är mamma iväg med sin väninna. Som ni säkert vet fyllde mamma 45år för någon vecka sedan. Nu har en väninna kidnappat henne, det enda hon visste innan hon begav sig. "Var hungrig, du ska inte köra imorn och du ska vara stadig på handen". Jag är nog lika nyfiken som mamma var. Vi har tillsammans försökt lista ut detta i en vecka vad det kan vara. Vill att hon ska komma hem och berätta vad hon fick göra.


Mamma fick ju onsdaglyx, varför unnar man sig inget roligt på vardagarna när man sliter varje dag med skolan osv. Idag när jag skrivit ner en sida historia unnade jag mig att gå på bio med Linnéa. Vi såg "I taket lyser stjärnorna". Filmen var bra men slutet förstörde helheten, någonting kan inte dyka upp och sen inte tas upp igen? Stor miss! Boken var bättre, men filmen var bra. Kände med skådespelarna och ja.. allt blahablaha. Se värd, men vänta tills den kommer på film!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0