Och hur är det tänkt att jag ska klara att ta körkort?

Körningen gick jätte bra idag när jag och pappa var ute på vägarna. Jag körde till Trönninge och tillbaka. Hämtade upp lillebror på vägen. Han har varit och pluggat matte.

Teorin, teorin, teorin. Jag satt i 2,5 timmar idag. Jag kom fram till, det kommer gå åt helvete! Jag räknar varmt med att kugga. Jag hade 40/70 på ett repetionstest.. Och man behöver 52 för att klara det.. Eller, var det 53, eller 57? Det knäcker mig.
Pappa säger bara; "Ta det lugnt, du har ett tag kvar så plugga stenhårt varje dag. Sitt minst 2 timmar. Ha det som mål Jenny".
Kloka ord å sido, men jag måste verkligen sätta detta.. Blir att åka till körskolan imorn också..



Shit, jag håller på att gömma svenska provet imorn. Das att plugga Jenny.

Ursäkta för flummigt inlägg.

Kommentarer
Postat av: victoria

teori är segt!

2009-03-24 @ 21:45:41
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0