Mycket att stå i.

Dålig uppdatering idag. Körlektion, skola och sång har avlöst vart annat. För tillfället sitter jag och pluggar på Första Världs Kriget, ett "litet" test på det imorn på historian. Inget jag direkt ser fram emot. Hade hellre pluggat teori. Visste ni att skottet i Sarajevo var det som gjorde att bomben tänder till ett nytt världskrig?

Veckan går också i ett..
Tisdag; Spanskan inställd, innebär sovmorgon + extra läxa. Träning och förhoppningsvis teori plugg.
Onsdag; Halkan ska uföras och sedan träning!
Torsdag; Köpa födelsedagskeet till alla födelsedagsbarn jag ska fira i helgen. Ofc, träning också.
Fredag; Träning, kommer någon gubbe och ska mäta av något i huset också som jag ska släppa in. Sedan ska jag in och kolla paket till Josefin med henne, hon fyller år snart ju! Hem till Louise Lind och fira henne på kvällen.
Lördag; Jobb 12-18 sedan ut fort som tusan till Vicki för att fira henne och Maria.
Söndag; Gudstjänst 10.00  sedan INGENTING! Vilken känsla, en slapp söndag. Innebär städa garderob, men sånt är roligt. Måste hålla iordning annars kommer mammsen få dån damp. Juste, bio med Linnéa på kväller förmodligen, alltid lika mysigt med henne. (Man är ju ändå ledig på måndag) SKÖNT!

/ Jenny - 81 & 25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0