* Måsten


Läxor överröser mina stressnerver, ryggen krånglar och allt känns totalt meningslöst.
* Jag borde verkligen plugga, ska ju lämna in Forrest Gump recensionen idag. Jag har inte ens börjat kan jag meddela. Jag förstår inte ens vad det är jag ska göra. Det var tider och evigheter sedan vi kolade på filmen, förväntar hon sig att jag ska komma ihåg alla historiska händelser och hur de påverkade Forrest och Jenny´s förhållande? Knappast. Kan bero på att jag för tillfället lagt ner engelskan, jag kan inte, jag vill inte och ja.. Jag vill inte skita i det för det. Får ta tag i det.. snart.

*Jag borde städa. Det står uppskrivet på min "att göra"-lista. Fast detta blir det aldrig gjort. Dock har jag en plan. När jag duschat, måste jag ta på mig kläder. Då passar man på att ta upp allt från golvet, kanske till och med har förberett en trasa, bara att dra över den på de mest dammiga ställena. Jag har ju lovat mig själv att bli bättre med städningen? Kom igen nu Jenny, bryt inte ditt nyårs-löfte när det bara gått två månader.

*Dags till sömnen. Mamma sa "Gå upp och lägg dig en stund till". Jag har tjatat om att jag sk afå sova ut idag. Men jag vaknar utav ingenting, räckte med att mamma på nedervåningen började städa lite, då vaknade jag. Jag kan inte påstå att jag vaknade pigg, därför är det dags att sätta på Vasaloppet, halvglo medans jag halvsover iaf en timma till. Sedan har jag 2timmar plugg och en halvtimma att göra iordning mig på. Fit for fight att åka på kör sedan. Och ikväll har jag några goa timmar med plugg, kanske lite körkortsteori kan slinka ner i fickan också? Ska iaf läsa på motorvägskörning och stadstrafik då det är det vi ska öva på imorn!

Och nu till sängen. Min älskade säng och TV, mina bästa vänner för tillfället!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

går den idag? jag är fett sugen!!

2009-03-01 @ 14:36:15
URL: http://twinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0