Måndag - sömnlös natt.

Ingen missade väl Beck igår kväll? Jag och pappa har sett den på bio, efter det låter han mig inte gå hem ensam från bussen osv. kan jag meddela. Jag är tacksam för det, faktiskt, pinsamt nog. Jag gick upp och lade mig i min säng under tio nyheterna, jag var dödstrött. Ändå när Beck var slut, äntligen sova tänkte jag. Icke sa nicke, då tyckte min kropp att det var roligt att bli pigg. jag fick läst mina historia sidor som jag ska skriv aen avhandling på. Klockan var ca halv ett när det var klart. Klockan kvart i två hör jag min lillebror vara uppe och tassa, toalettbesök. Jag tänkte, mhm.. det är toaletten jag behöver gå på. Fortfarande jätte pigg när jag kom tillbaka till sängen. Hittade något skönhetsoperationsprogram på TV. Om inte det tröttr ut en så lyckas ingenting. När det var slut vid tre så låg jag och tänkte. Tror jag ska ställa av mitt alarm och sova en stund längre imorn. Skulle egentligen tränat Core på morgonen med Vican. Till slut, alarmet avstängt, klockan var halv fyra, då somnade jag in.. som en stock sov jag.

Idag är min mamma hemma för hon har feber, smitta mig inte! Jag körde ett kort men intensivt träningspass precis nu och tänkte sllå upp körkortsteorin nu. Det känns som prioritet ett, eftersom jag fick många läxor gjorda igår. Heja mig!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: jympajennie

Hmmm, kan jag svara dig från min blogg..?? har inte stenkoll på hur bloggvärlden fungerar men förhoppningsvis läser du detta..



Funkar inte FC-mailen heller? ([email protected])

I värsta fall - skriv ut och lägg i mitt fack på expeditionen (ANJ).



Ses på torsdag!



//Jennie

2009-03-09 @ 14:59:08
Postat av: Linnea :)

ingen fara med bion hjärtat :)

2009-03-09 @ 16:42:48
URL: http://twinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0