Måndag 23/3

Tiden går för fort, den rusar förbi..
Det känns som att jag är ute i jogging spåret och tiden springer om mig, hur fort jag är joggar så springer tiden fortare.
-Hemsk känsla.

Idag står;
*Skola
*Solosång
*Kör
...på mitt schema, emellan åt ska jag hinna plugga svenska, körkortsteori och kanske lite.. tyska.



Tack så hemskt mycket för hjälpen igår Linnéa, du är underbart bra!


Förlåt på sistone, om jag nu ens har någon trogen läsare. Jag har blivit slapp, känns inte som att jag har något väsentligt att berätta. Mitt liv är som en vanlig svensson. Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om, som skolan, körkortstime, kläder - vad som rör sig i mitt huvud osv.. Lägg en komentar så ska jag försöka skriva några rader så ofta jag kan och har inspiration till det! Önskas mer foton också förresten?

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0