Långa nätter - där ute finns en värld.

Jag sitter vid fönstret på mitt rum och blockar ut över grannens tomt. Som bara kära kan - som bara kärlek kan. Det är långa nätters fara, se det man vill se och vara den man vill vara. Långa nätter, någon man tyr sig till. 
 - Urdrag ur Melissa Horns - Långa nätter.


Solen lyser, jag ska snart "knäcka" ryggen. Snart kanske jag äntligen slipper att det knakar när jag andas - tummen upp! Svenska provet idag gick till botten, black out och på tok för kort inlärningstid. Man tror sig alltid kunna mer än man kan. Nu väntas idrotts inlämningen, dags att göra klart sista frågan. När jag till slut har rett ur hur det ska vara. 

Kolla, nu kom lillebror hem. Han ska lämna sitt moppe lås till mig eftersom jag är för lat för att cykla tar jag moppen - som ännu inte är såld. Körkort är på g, kommer kännas konstigt att köra moppe och inte bil, I guess!

/ J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0