Josefin hittar skor.

Jag och Josefin tog oss en promenad upp till flygstaden. Hon var ute efter pumps, eller ja klackskor åtminstone. Hon hittade dem, dem det stod det på. Båda hade kollat på dem innan så att hon köpte den var väl inget oväntat. Hade de funnits i min storlek vettifasen om jag inte slått till. De är gööö snygga. Bra val Josse!

Ikväll ska jag plugga, tänkte försöka bli klar med idrottsinl. ska skriva 6 frågor. Tänkte försöka få ihop ett bra styrke-träningspass och redovisa. Det är det jag ska pyssla med under dessa 4 veckorna vi får göra vad vi vill på. Historia inlämningen ska jag också sätta mig med. Ska vara inne nästa tisdag, vilket innebär om en vecka. Jag har några goa dagar på mig, vilket jag tror behövs. Kul att jag fick reda på psykologiprov på måndag också. Sedan ska jag kompletera i NK:n för att kanske få ett högre betyg, det betyg jag vill ha dvs. Får se om jag lyckas, annars vet jag en person som kommer bli besviken och det är absolut inte jag, (läs: ironi)
 
Usch, jag hatar skolarbeten som inte är efter ens intresse. Det enda roliga med dessa uppgfterna är historian, för det är precis vad som händer nu - bösrskrasch.. Alltså blir det intressant och idrotten är rolig att utföra men inte att skriva teoretiskt. Men, det är väl bara att bita i det sura äpplet och le - göra klart det och sedan bli lättad!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0