Jag känner mig upprymd!

Solen lyser starkare än den gjort på länge, jag har sagt det innan och jag säger det igen; VÅREN KOMMER! Jag har sett årets första krokusar, det är vår för mig då.
Jag och Josefin tog en mysig söndagsfika på Espresso House. Chai Latte för hela slanten, tyvärr var dt ufllt ute i solen så vi tog ett bord där inne, men att snacka får man ju aldrig nog av i vilket fall.

Jag måste plugga körkortsteori, men... Mina tester funkar inte. Jag får panik och vet inte vad jag ska ta mig till. En sak är säker; Ni kommer hitta mig nerbäddad i sängen tidigt med körkortsboken i handen. Måste plöja igenom sidorna med vikt last, lysen och ja.. Varför inte hela boken när jag väl är på g?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi får åka och vårshoppa snaaaaart! när vi fixat våra körkort ;D

2009-03-29 @ 21:45:51
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0