"hård-träning"

Pappa körde med mig, och Sara stundtals. Armar, rygg, bröst. Jag har för första gången testat på riktigt bänkpress.. Innebar typ bara stången, pappa la på vikt när jag inte såg. Dock bara några kilon. 30 tror jag att jag var upp på. Där finns en del att jobba på. Ben & lite kondition kördes på också.

Jag tror att jag och Sara slöt en liten pakt. Vi ska mäta våra kroppsdelar där vi vill bygga muskler/bli mindre. Sedan ska vi också rapportera om vi ätit något osunt udner dagen och hur många mål vi käkat. Förhoppningsvis blir man mer peppad då. Det vankas ju en Beach 09. Här kommer vi !

Snart är det DHW

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: sara

träääääääänaaa som in till tusen för att bli snygga till sommaren!!!! heEHEheheheE

2009-03-04 @ 10:39:51
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0