Halmstad fylls av 18-åringar.

Grattis till Louise som fyller år idag! Vi firade henne i fredags. Det var god mat + tårta, glada miner och roliga lekar. Hoppas hon blev glad för Thomas Sabo armbandet + berlocken hon fick av mig, Jonna, Frida och Sandra!

Grattis till Maria och Victoria, som båda fyllt år men som vi firade igår. Det var nästan hela klassen som var där. Vi fick jätte god förrätt, räktoast. Till huvudrätt var det ris och kycklinggryta och efterrätt kladdkaka, glass och varma hallon. Det smalt ner gott i magen. Till dessa köpte vi pressentkort på DNA så de kan köpa converse, eller något annat snyggt när det kommer ni. Även ett pressentkort på Harrys så de kan ta en cider/öl eller något annat gott. Vi var 15st som lade ihop till den. Hoppas de blev glada.
 
Denna helgen har varit fullt ös medvetslös. Så jag måste säga; TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR HELG! (trots att min tand trillade av i fredags - tandhelvete)

/ J


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv Jenny! Perfekt present! Och jag måste bara säga att du är nog den ända som kan köra med looken tandlös, du va skit söt min lilla trollunge! <3

2009-03-08 @ 12:50:58
URL: http://sodestof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0