Halkan - godkänd!


Igår var en tuff dag, huvudet hängde vid fötterna. Halkan var rolig, må jag säga. Att slira runt kan uppfattas som läskigt, kanske i situationer man inte vill det och krock är ett faktum. På halksbanan var det bara roligt. "Jenny, nu kom du ut i fel körfält. Nästa gång får du förändra på någonting, bara det blir till det bättre" - sänk farten alltså.
Väl hemma efter liten stund hos mormor och snack med Andrea på stan åkte jag hem. Allting svartnade för ögonen och soffan var nära till hands. Mamma fick i min lite soppa. Sen var det sängen som gällde. Där har jag legat från igår kväll tills nu, halv elva i dunkande huvusvärk. Och jag som hade många järn i elden idag och roliga lektioner. Aldrig blir det som man tänkt sig. Visst att jag är relativt pigg nu, när jag sitter. Så fort jag ställer mig upp blir det svart för ögonen och jag blir lätt illamående och huvudet dunkar. Blir att vara hemma idag.

Förresten, lovade ett inlägg till Mariiiisen när hon fyllde år. Alltså den 3/3.
Nu kom det; GRATTIS MARIA 18ÅR! Hoppas att du hade en otrolig dag i tisdags, så ska vi fira dig utav sjutton/arton på lördag! Hipp, hipp hurra!

/ J

Kommentarer
Postat av: Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-05 @ 11:06:11
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Mariiiisen!

Tack Jenniiiiisen! xD haha du är allt för sööt! <3<3

2009-03-06 @ 17:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0