Fan ta dig!

Efter en mysig fika med Caroline så kommer jag hem.
Mamma sitter lugnt och säger; "Jenny, vart la du din tand?"
Jag svarar; "I den svarta lådan i köket, på ett säkert ställe."
Hon svarar; "Jo, men i vaddå för något?"
Jag svara; "I en plastpåse."
Mamma säger; "Är du säker, för din plastpåse ligger inte där, för jag kollade det efter din pappa hade varit och städat."
Jag svarar; "Jag är säker"
Pappa säger; "Jag slängde en plastpåse på maxis återvinningscentral"

Jätte roligt pappa tyckte jag innan jag insåg att han var allvarlig. Nu är jag i upplösningstillstånd... Pappa har fått för sig att han ska cykla upp och kolla efter den. Ofta han kommer hitta den. Fan ta honom! Jag sa tre gånger innan jag gick i lördags att tanden ligger i en plastpåse i den svarta boxen. Jätte kul om han inte hittar den. Då får jag en ny den 9april. Kul att gå tandalös en hel månad, för de får inte göra avtryck och så vidare innan skruven har läkt, så det finns ingen chans att jag kan få en ny. Tar ju dessutom typ två veckor att få tanden efter de tagit avtryck. Jag har inga ord, bara massa hat... Varför lyssnar han inte?

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0