Familjen Annorlunda

Jag måste säga att jag tycker det är häftigt att ha många barn. Tålamodet måste vara på topp, speciellt när de flesta är i typ samma ålder. Tänk att du har ett helt fotbollslag hemma i huset som springer runt och vill ha dig uppmärksamhet, roligt eller jobbigt. Kan tänkta mig att det är både och. Det mesta jag vet är en som har 7 barn, det tycker jag är mycket. Tänk då att ha fler, som en familj i detta program har 10 ungar. Nästan ett fotbollslag. Det är härligt, jag beundrar att de orkar!


/ Jenny


Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag skulle aldrig orka. Men det är klart att har man skaffat så många så är det väl så man vill ha det =) Och när det är ens egna barn är det klart att man älskar dem och står ut!

Själv blir jag knäpp efter en kvart hemma hos min syster som har två barn haha Man är liksom inte van vid ljudnivån!

2009-03-01 @ 18:42:17
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: LILOO

Nu kan du ta chansen att bli illustrerad av mig. Skriv en kommentar hos lilostar.blogg.se!

2009-03-02 @ 10:38:35
URL: http://lilostar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0