Carro kom inom - nu till städning

Jag höll på att städa/plocka upp på golvet när Carro kom. Vi smed onda planer, kikade på Internet och snickeli snackade en stund. Sånt som vi är bra på. Nu till städningen, känns som att jag säger att jag städar väldigt ofta. Saken är den, jag städar typ aldrig. Min mamma städade mitt rum ordentligt för ca 2 veckor sedan. Är dags att städa till rummet lite till idag. Undan plockat är det men nya lakan ska på plats och det ska dammsugas och dammtorkas, ett tråkigt måste. I nuläget är jag enormt glad att jag itne bor själv i en lägenhet.

Jag vill styla om mitt rum, vet inte hur. Rosor och rosa, rött massa krimskrams, lockande. Även helt vitt med typ röda detaljer äär lockande. Väldigt olika stilar ena väldigt stilren och rak, andra romantisk. Jag får krupp är jag är så splittrad många gånger.

Jag tänkte faktiskt ta och plocka fram mina sommarkläder nu, med tanke på att solen var framme idag. Med sommarkläder menar jag även typ vita koftor och färgglada linnen/t-shirts som inte är så vintriga. Ska bli kul att se vad jag har att ta fram. Min vita klännig med gula prickar får nog ligga nerpackad ett tag till. Och, tycker ni att jag nu kan kasta min slitna svarta kofta.. Är vintern över för gott, eller kommer den igen?

jag är spänd på framtiden!

/ jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0