Beteendeperspektiv - huh.

Psykologiböckerna ligger bredvid mig, jag kämpar emot. Vill inte ta upp dem. Snart är det ett faktum - jag måste läsa igenom boken och anteckningarna några gånger till innan jag kan sova tryggt. Hade varit skönt att bli klar med historia inlämningen ikväll också. Har ju trots allt sovmorgon imorn - eller ... träning? Hur som helst är det många måsten denna veckan, som jag planerat. På fredag när jag sitter hos Frida och gör iordning mitt hår kommer jag säga "Äntligen över".

Jag & familjen har precis varit och firat Viktor - barndomsvän - som fyller 17år idag. Det var vi, hans mormor, morfar - hans nya - hans bror - och sedan Magnus och Johannes också familjevän/barndomsvän. Vi fick flygande Jakob som jag också ska ha på mitt släktkalas - sicket ett. Sedan fick vi god tårta..

Om en stund efter jag läst igenom psykologin ska jag gå ut en sväng med Josefin och hennes lillebror. Vi tänkte gå till en lekplats, snacka skit göra benlyft osv. Självklart åker kameran med.

Vilket vårväder det är idag, helt otroligt! Solen lyser och det är några plusgrader. Men enligt väder prognoserna ska det slå om imorn igen och bli kallt, kanske till och med snö. Fy på det säger jag ochhoppas med hela mitt hjärta att det ska bli vår. Fast, egentligen borde jag önska snö - då kanske det blir vår?

Dessa formuleringar - haha!

/ Jenny - 12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0