Åh nej!

Jag satte mig för att plugga teori. Till min förvåning hade jag slut på tester. Jag trodde verkligen att man hade typ 5 chanser att klara en fas, men det är troligen typ 10 chanser på alla faserna. Hur tänker de egentligen? =/ .. Jag blev förvånad. Nu kan jag inte plugga teori idag och funderar seriöst på att natta mig för natten redan nu. Hellre gå upp tidigt, träna, plugga svenska, sedan operation och sedan åka till körskolan och sitta där och plugga i typ några timmar. Det är behövligt!

Jag bönar och ber, låt operationen gå bra imorn. Jag är allergisk (läs: gillar inte) bedövningssprutor, och ännu mindre när mamma säger; "De tar bara en eller två sprutor för de ska bara göra ett litet jack i tandköttet denna gången."
Tack mamma, ännu lugnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0