Tiden rullar frammåt

One day at a time, and if I loose myself.. I´ll be fine.

Tankar flyger runt i huvudet. Sömnbrist, eller för mycket sömn? Jag är konstant trött, borde gå i ide som björnarna gör. Det hade varit något!
Läste mitt horoskop. Hur kommer det sig att man alltid kan känna igen sig i dem? Typ som, veckans råd: Undvik negativa personer. Borde inte alla göra det, för att må bra? Jag börjar undra... samtidigt är det någonstans roligt.
Jag och Caroline var ute och gick 3 timmar, dock inkluderar det 20 mins fika på Espresso House, jummie! Har inte druckit Chai Latte på jätte länge, jag njöt!

Om en stund, ca 1 timma ska vi i familjen bege oss till Wild West Steakhouse och äta. Gott ska´re bli. Jag känner mig utsvulten. Vad sägs om 300g fläskfilé med dollarchips? 1 Liters cola har min lillebror siktat in sig på iaf. Han är för go!

Fortf inga bilder osv.. Kommer inom sin tid. Kollar på nya lap-tops. Kan ju inte låna pappas hela livet. Då kmr bilder osv, och blir lite roligare att läsa antar jag. Tills dess får ni stå ut med mitt tjat om vad jag gör osv.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0