pust, suck & stön

!Nu har jag jobbat mig igenom ännu en kväll. Trött som attan är jag, dum nog lovade jag att höra av mig till kusinen imorn redan vid tio tiden. Skulle inte jag ha sovmorgon och slippa ställa klockan imorn? Det/den gick jag miste om.
Stranden och afterbeach ett måste imorn - om vädret tillåter. Duojag spelar, det får man inte missa!

Och det verkar inte som jag får ledigt när Anna och Frida kommer ner, sablans skit. Vad ska jag då ta mig till? Jag blir helt enkelt grinig och tjurig. Jag vill ha ledigt 7 dagar på hela sommarn, självklart råkar jag pricka in Marinfestivalen, abolut måste att jobba typ. Vi är redan 4 man kort. Jobba ihjäl sig, javisst!

Turkiet hägrar... - Vicki, jag kan inte hålla inne det. Men jag längtar!

Kommentarer
Postat av: victoria

Jag längtar också! Men samtidigt inte... Vad ska vi längta efter sen?! :P

2009-07-16 @ 12:16:48
URL: http://victoriaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0