Nedrans förkyldning

Sitter i soffan, sjunde himlen tog precis slut. Näsan rinner och huvudet värker. I vanliga fall hade jag vaknat för kanske 2 timmar sen, men trots 5 timmar sömn gick jag glatt upp klockan 8 för att åka till en tandhygenist som berättade hur jag ska borta tänderna. Allt jag tänkte var "Jag vet hur man gör, med en mamma som är tandsköterska och jag har aldrig haft ett enda hål. Jag vet hur jag ska borsta tänderna." Besöket tog ca; 20 minuter.

Rummet börjar arta sig, nu vet jag iaf hur jag ska ha mina möbler. Dock saknas allt vad detaljer heter. 
Dolly ligger precis nedanför mig och sover som en stock, efter jag fixat möblerna, kopplat in tv:n kanske jag också är värd en stunds sömn innan jag börjar jobba klockan 5. 

Håll tummarna, altanen är påväg!

/ J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0