It´s not the end, yet.

Rummet börjar arta sig på riktigt. Mamma tjatar röven av mig; "fixa det, gör det". Blommor och gardin är inhandlat. Blommorna är planterade, ser riktigt fint ut, faktiskt.
Idag är vi familjen fixa, strykning, tvättning, planering och städning avlöser vart annat. Känns som att det är det enda jag gör nuför tiden. Imorn ska jag ta en promenad och snabb shoppingrunda innan jag börjar tänkte jag. Kollat in en klänning och en väst.


Jobb denna veckan;
Måndag: Harry´s 11-18
Tisdag: Team Sportia 09-10 Harry´s 12-18
Onsdag: Harrys 12-18
Torsdag: Harry´s 17 --> stängning.
Fredag: Team Sportia 09-11

Dessutom ska jag hinna med:
Måndag: Fira mormors namnsdag (firar inte henne födelsedag) efter jobbet
Onsdag: Träffa Maria och Ester, lill-tjejen jag ska passa. Detta innan jag börjar jobbet.
Även på onsdagen ska jag gå ut och ha kul.
Fredag: Fira Caroline Carlander, ska bli grymt skoj.


We havn´t reached the end, yet.

Kommentarer
Postat av: CAAAAAAAAROLINE

kommer bli awsome! :D:D:D:D:D:D

2009-07-23 @ 12:42:58
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0