Home at a Saturday

Sing a long, ett prat-program och nu en film är mamma och pappas lugna lördag. Min är inte sämre. Jag håller deras tempo, till punkt och pricka med inslag av en dusch och lite "slockna-vid-soffan-sömn". Molnen utanför fönsterna är mörka som natten, regn och åska inatt? Önskar du var vid mig.

Morgondagens program följer;
* Vakna, frulle.. osv.
* Åka ut till Frösakull och träffa familjen vars barn jag ska passa den 22 augusti.
* Träna med Vican.
* Kvällsmys, promenad och dylikt med Vican.



Jag såg en mer, smak av päron, på vår diskbänk. Den ligger risit till att hamna i min mage. Kall mer med lite isbitar...
Pappa säger att det troligtvis är bra, mot förkyldning och lite feber. Mer och film med mamsen och papsen, sedan sängen. Jatack!

/ Jenny - Can you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0