Helg - även för min del.

Denna jobbdagen gick väldans fort, städning på Team Sportia 1tim 30 min och 6 tim i disken på Harry´s. Kanske var det för att det väntas den längsta sammanhängande ledigheten sedan skolan slutade? Jag är ledig i två dagar, vilken skön känsla! Det känns som att jag är fri - konstigt nog.
Ikväll bär det hemmåt Caroline, så fort hon kommer hit. Film på HEMMAKVÄLL ska fixas, sen en riktig tjejkväll.



Jag säger bara; "David Archuleta - You can"
If anyone can make me fall in love, you can!

"När du kollar på mig, vad ser du då? Är det något du drömt om, eller är det bara insidan som räknas? Min första tanke säger, utsidan är ett faktum. Känner man personen växer även utsidan, om insidan är det man drömmer om."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0