Halmstad ist. för Båstad

Grattis till pappa, sitter ändå här. Vad hade det spelat för roll om jag åkte med ner till Båstad? Det grämer mig. Typ, alla är där nere. Jag hade velat känna lite go sommar känsla - en sommar utan Rix FM turné är inte någon sommar, eller vad säger ni? Ändå sitter jag här hemma, trött, sliten och funderar på att gå och lägga mig. Men... Hur tragisk får jag bli? Nu ska jag vända på kotletten istället och se fördelar.
* Jag kan gå och lägga mig i tid - vara pigg inför jobb och KRÄM imorn.
* Jag kan kolla på OTH avsnitt jag inte sett på länge.
* Jag kan kolla runt på nätet.
* Jag kan spara mina pengar till imorn..

Var det där fördelar? David Archuleta räddar min kväll kan jag säga.


/ J - Please come home?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0