Funderingar från nya rummet

Jag sitter i mitt nya rum med pappas lap-top i knäet. Allting är inte i sin ordning, varken här eller någon annan stans. Gardin, blommor, dator, överkast, OTH-boxar.. Mycket som saknas, mycket som betyder - Jenny´s rum. Lördag och söndag, mina två goá lediga dagar har susat förbi. Fest för pappa, rundor på stan.. och slöat. När man börjar ta det lugnt, det är då skiten kommer! Min hals värker. Som jag lovat mig själv blir det träning iaf. Nytt kort har inhandlats och ett pass på gymmet står på schemat. Med "ny"-hemkomna Sara!

/ J

Kommentarer
Postat av: Carro

Saknar dej jennisen, hoppas du har det bra!!! :)

2009-07-14 @ 19:24:45
URL: http://caarrrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0