Där sprack mina lediga dagar

Jag som såg fram emot mina lediga dagar, lördag och söndag. Men icke så blev fallet. Jag fick snällt ställa upp och jobba mellan 13-16.30 idag också. Jag ska inte klaga, men det blev lite så iaf.
Jag och mamma sitter och kollar på reprisen av Allsång på Skansen. Jag saknar Stockholm. Jag har dock tur för på tisdag kväll kommer Frida Molneryd hit, stannar tills på fredag morgon. Och Anna Palmdahl kommer ner hit på torsdag morgon. Jag är överlycklig att de äntligen kommer ner, och dessutom samtidigt! Sist vi sågs var på höstlovet förra året. På tok för länge sedan.

Tack igår Caroline, hoppas du hade en oförglömlig kväll! Det var super trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade världens bästa kväll! tack <333

2009-07-27 @ 01:06:03
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0