3 Juli

Det fina vädret håller i sig än. Jag trodde det skulle bli mulet idag, att ta på sig jeans och tjocktröja i morse blev tok för varmt när klockan nådde 10.00 tiden. Kebab-sallad och pepsi max blev lunch med pappa. Han är bäst! Solen värmde och jag somnade som en stock två timmar i solen (hann vända mig emellanåt, dock utan solskydd). Jag undrar hur jag kommer se ut ikväll. Skrattretande tanke.

Snart kommer Sara Carlsson. Hon verkar ha en det uppdateringar på sitt håll att dela med mig. Solen snart igen alltså! Grillning hemma hos henne och förhoppningsvis Bull´s med en god cider i denna sommar värme.

Dags att ta en koll på rummet, städa (igen) alltså.Om allt går väl byter jag rum snart, snart, snart, snart! (Måndag i sikte.)

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0