Väldans tjat om våren på mig.


Nu kommer jag med "jag vill ha vår" igen. Saken är den, jag har tillfällig shoppingabstinens.
Hur coolt hade det inte varit att bara;
 - Nej, nu är jag ledig på fredag. Jag är stenrik har egen bil. Jag tror jag kör en tripp till Göteborg och shoppar lite.
Kanske inte roligt i längden, men det hade varit kanon bra nu. Förhoppningsvis har jag körtkort innan sommarn, och lite mer pengar än jag har nu. Min ekonomi är på noll. Ändå tjatar jag jämt om vilken stil jag vill ha. Ibland är det rockigt, ibland sött och ibland street. Jag kan inte hålla mig till en, det tror jag knappt någon kan.

Just nu vill ha sol och bära;

- färgglatt oversize linne, svart "vipp"kjol, söta ballerina och en übersöt kofta jag sett på Gina Tricot.
- jeansshorts, svart t-shirt, gladiator skor och häfta smycken.
chinos - (läs; uppvikta chinos=somrigt), vitt tajt linne, vita converse och håret uppsatt i slarvig hästtsvans och en tuff "tränings"kofta sitter på plats.

3 outfits jag gärna vill ha på mig, nu! Vill ha mer vår nu!



Chinos är lika snyggt att bära till sneakers, som pumps, som sandaler. Me like!
Kan både bli uppklätt och nerklätt.
Våga bära färg, inte bara beiga till sommarn!



Denna gladiatorskon tycker jag personligen är grym, min kompis Sara hade den på sin blogg.
Det är högt skaft på den, men.. Kavla upp jeans, chinos osv.
Och, det är sjukligt snyggt att ha korta shorts, eller en kjol och ha höga gladiatorskor till det. Pryder benen?




Fred Perry gör riktigt härliga tröjor.
Adidas har också många fina! (Gina Tricot hade mycket för något år sedan, kom tillbaka?)

Kanske dyrt för många, inklusive mig att gå & köpa en tjocktröja för en del pengar och köpa en färg som kan kombineras till vissa saker. Om du inte är såld på en färg och vet att det passar till mycket, ta en neutral färg så kan du ha färgglatt under. För visst hör färg våren till?

Kika inom butiker som, Gina Tricot (har mycket snygga vårplagg i butik nu) även Bikbok hade väldigt massa jag vill ha i min garderob iaf.


Lite tips och idéer jag hade idag. Dags att kolla igenom teorin!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Sara

haha fler än jag som listat vårens!

2009-01-13 @ 23:27:25
URL: http://sariisc.blogg.se/
Postat av: Sara

haha fler än jag som listat vårens! snyggt :)

2009-01-13 @ 23:27:52
URL: http://sariisc.blogg.se/
Postat av: Sara

haha fler än jag som listat vårens! snyggt :)

2009-01-13 @ 23:29:06
URL: http://sariisc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0