Turkiet i maj?


Mamma kom in i mitt rum, jag pratade i telefon med Sara. Hon lät sur (mamma alltså), bad mig kommer ner fortast möjligast. Strax efter säger jag och Sara hejdå! Jag rusar ner, troende att hon ska "skälla" på mig av någon andledning, typ "du skulle ha stäad badrummet idag".

Icke sa nicke. Istället sa hon,
- Hur låter en vecka i maj i Turkiet?
- Toppen bra! Skriker jag.

Nu håller vi på att kolla alla möjliga resor. Mest inne på Alanya är mor min. Hennes vilja brukar gå till lags. Vi får följa upp hur det blir med detta. Glad är jag iaf. Sol och värme är aldrig fel. En lycklig Jenny kommer somna gott inatt.



Hit kanske vi ska? Eller, vart blir det? Glädjeskutt!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart! :D jag vill också resa!

2009-01-15 @ 23:11:10
Postat av: Sara

ja, det var jag som kommenterade. inte helt otippat kanske ;b

2009-01-15 @ 23:11:42
URL: http://sariisc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0