Trying to understand..


Like I love you now! Sara, du är min hjälte.
När man inte har något att göra, Sara Andersson. Hedersutnämning nu!

Nu fick jag dock lite bråttom. Duscha, sminka, sätta på mammas gardiner.. (vårt all-rum är snart klart!!)

Känns lite skumt att en totalt främmande man vet precis vad jag gör. Så fort jag går hemmifrån ropar jag "Nu åker jag och tränar" eller "Nu går jag till stan".. Han nickar och ler. Bra det iaf. Målaren är trevlig, och han jobbar på fort som fan. Ena rummet är ju klart redan ikväll. TV `n kan kopplas in. ÄNTLIGEN!

Duschen var det ja!



Snygg-Sara fyllde 16, 13/11-07

/ J

Kommentarer
Postat av: sarisen

åh jenny :) du får också en hedersutnämning av mig :D hihih :) <3

2009-01-09 @ 13:55:09
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0