tisdag, eller söndag.. vad säger man?


Tisdag idag, men röd-dag, kallar detta en söndag. För på söndagar är det okej att man tar det lugnt, slappar runt i myskläder och sjugner knäppa låtar.

Idag har jag varit ute och gått med mor min. Hämtade hem bilen ute i Söndrum. Sedan övn. körde jag hem. Gick helt okej för att köra en helt annan bil än man är van vid. Nu väntar jag på Jonna. Vill att hon kommer nu, då slipper jag plugga. Å andra sidan måste jag städa en himla massa innan. Och sätta på mitt säng ben, det har gått av. Helknäppt.

Jag och Jonna ska slinga hennes hår, sedan kolla film och ha tjejkväll. Myspys! Dags att städa, renbädda, damsuga.. ta fram skolböckerna? USCH OCH FY!


Ett varmt bad känns väldigt lockande! Särskilt en dag som denna.


/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0