spa-dag

Hälso/skönhetsdag. Jag och Lovisa var uppe med tuppen och tränade Core 45 minuter i morse. Skönt, känns som att jag börjar komma igång igen. Efter lite lov! Sedan har jag varit hos Sofia hela eftermiddagen och kvällen, tillsammans med Sar aoch Caroline. Det var nämnligen dags att utföra Saras pake.t Hon fick en spadag med flickorna och en god middag. Mästerkocken Sofia lagade riktigt god mat! Sara fick missbildade naglar, men ja.. Hon verkade njuta av massagen. Väl hemma nu, proppat i mig choklad i all tystnad.. Vem bryr sig?

Imorn ska jag och Jonna ha filmkväll, troligen hemma hos mig. Och en riktig sleep over. Länge sedan, snacka skit och tjata om viktiga saker (läs: oviktiga).

BIlder kommer från SPA-dagen!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0