sovmorgon imorn, det behövs.


Jag är helt slut u hela kroppen, sprungit, rott.. styrketränat och detta innan Core 55 min. Kommer jag att ha träningsverk eller träningvärk imorn? Det gör redan lite ont, om jag ska vara klagande idag.

I eftermiddags tänkte jag ligga och läsa, men somnade. Ska jag ta igen läsandet nu, ikväll? Tror det får bli så. Trots att jag sovit mer än varit vaken detta dygnet, är jag trött. Hur kan detta vara möjligt? Huvudet är tungt. Ska dra mig tillbaka, in under mitt varma täcke. Sedan ska jag sova, kommer nog ändå vara trögt att sova inatt. Tur är har jag sovmorgon imorn. Inte länge, men den är tacksam en måndag.

Imorn drar kör och solosång igång, alltså kommer det bli dåligt med uppdateringar.


Jag drömmer mig tillbaka, till värmen!


/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är söt :)

2009-01-12 @ 09:59:39
URL: http://sariisc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0