rummet bättre än innan


Det märks att jag har städat. Nu kan man till och med gå på golvet här inne. Jag är en riktigt skit gris, men tycker om när det är rent. Folk säger alltid, att man har städat för att veta vart allt ligger. Det måste vara något mer än bara hitta för jag hittar bättre när det just är stökigt. Jag har koll på varende liten grej. Någon som känner igen sig? 

Jonna kommer om en stund och nu är jag klart. Är jag så klar så att böckerna åker upp? Kanske finns något mer att städa. Haha!

/ J 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner igen mig! jag har stenkoll på det mesta trots att det är uppochnervänt ;P

2009-01-06 @ 16:57:08
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0