Planering gäller.


Jag sitter och planerar och funderar. Nu har jag skola, körkort, träning, kör och solosång. Låter inte mycket, men tar tid.

Måndagar är hektiska.
Skolan börjar 10.00, slutar 15.40 solosången börjar 16.45, kören börjar 17.30 eller 18.15 och slutar antingen 20.15 eller 21.05. Alltså varierar tiderna då jag kommer hem. Iofs bruka rjag hinna göra lite läxa mellan skolan och solosången. Tror ni det funkar att ha en körlektion på måndag morgon också? Det är nästan ett måste, för att kunna få in två körlektioner i veckan för att klara körkortet tills dess jag vill ha det.

Tisdagar är lugnare.
 Fast skiljer sig väldigt mycket jäntemot förra terminens. Vi har flyttat en lektion, så istället för att sluta 12.30, som vi gjorde innan slutar vi 15.30. Visst får jag klaga lite på det? För att hinna med läxor, och kanske träna. No way att ha körletion var enda gång på tisdagar. Vill väl kunna softa lite? Håller ni med mig? =)

Onsdagar är helt okej.
Träningsdag, och har alltid varit för mig. Från och med denna onsdagen och några framöver kommer jag sitta på teorikusrs för bil. Ni märker - körkortsdags i Jennys liv!

Torsdagar är ibland jobbiga.
Torsdagar är lugna då jag slutar 16.10 och inte har något planerat. Fast, varannan vecka är det konf. läsning då. Alltså är jag inte hemma förrens 19.30 då. Inte lite roligt.

Fredagar, soooft.
Fredgar är jag ledig från skola, vilket innebär, sova ut, träna och försöka övn. köra. Ska bli skönt att komma igång!

Min skolvecka. Helt okej, men en del att stå i. Förresten, dags att göra matteläxa?



- Bara för jag hellre hade haft jullov! 24 skoldagar kvar till sportlov, för er som går i skolan på fredagar!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Victoria

Nästan lite avis på din fredag där ;) Kan tänka mig att den är härlig att tjuvstarta helgen med!

2009-01-12 @ 21:35:04
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0