Nu tar vi tag i livet!


Jag känner att jag blivit väldigt slapp, när det gäller allt den senaste tiden. Och det börjar komma ifatt mig, jag mår inte alls lika bra längre. På måndag, det gäller att ha tydliga mål.
För att detta ska bli bättre, vissa saker är helt okej men ska bli bättre.

* Ta tag i skolarbete, så fort jag får det. (jag är en mästare på att skjuta upp, har dock blivit bättre sedan nyårslöftet, ska bli bättre)
* Träna mer, sluta vara slapp och avboka pass.. Haha!
* Skriva upp exakt vad jag äter, för att minsta på sötsuget. Skriver man upp 1kg godis eller 100 bitar godis är det inte så lockande att äta den 101:a..

Kommentarer
Postat av: Victoria

åå mtt sockersug är helt sjukt, bakade en überkladdig kladdkaka innan, så nu vilar alldeles för mycket i min mage ...

2009-01-31 @ 17:12:37
URL: http://victori.blogg.se/
Postat av: Sandra

Såg att du hade kommenterat på tyras blogg och frågat om den röda klänningen, jag vet att under november månad fanns den iallafall på tre ställen två i södertälje och ett i sthlm. I Sthlm var det på Sthlm brud och fest på drottninggatan och i södertälje fanns den på MK-mode och Princessa som ligger i Södertälje centrum. Finna även en massa andra snygga klänningar där.



Ville bara tipsa om det=)

2009-01-31 @ 18:45:21
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0