Lugg, lugg åter lugg.


Lugg är hett, därför blev det, det på mig igen. Jag gör tappra försök till att få det bra. Tack så hemskt mycket Lovisa. Lockigt hår och platt lugg, ramar in ansiktet. Jag tycker lugg kan vara barnsligt, beroende på hur man är som person.
Jag fyller "snart" 18år, och förväntningarna på att man ska vara vuxen kommer på en gång. Man får körkort, gå på krogen och ja, ta hand om allting själv. Man är myndig. Det enda man inte får göra är att köpa ut sprit. Vilket också är en konstigt lag. Man får påverka samhället genom att rösta, men man är inte mogen att köpa sig en egen cider att ha innan man går ut? Knasigt det där. På tal om åldrar. Jag struntar i att lugg kan vara barnsligt, jag får väl kompensera upp det med att försöka bli mer mogen? Haha!


Läger dags ikväll. Kommer bli dåligt med uppdatering under helgen. Men håll ut, kommer snart!
Jag hoppas alla får en tok-bra helg. Jag ska försöka göra mitt bästa för att roa mig, jag har iaf godis och läsk med mig.  Jummy!




Jag och Caroline, för ett år sedan typ.


/ J

Kommentarer
Postat av: Sara

tack jenny :) du också <3 ha det super i helgen så hörs vi

2009-01-16 @ 20:47:34
URL: http://sariisc.blogg.se/
Postat av: Malin Fröström

Åh lugg? Fan vad nice. Det är dösnyggt! <3

2009-01-17 @ 00:16:34
URL: http://flickansomhetermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0