Lite fattigare.


Jag var lite lätt förbannad på min mamma innan imorse. Hon väcker mig tidigt för att städa. Det brukar betyda att vi ska in till stan en runda, tog detta för givet. Sedan skulle hon träffa Anita, min moster på stan och vägrade att jag fick följa med. Taskigt! Men jag åkte in själv, alla verkare upptagna, Agnes Bringman var räddaren i nöden. Jag träffade henne och vi gick tillsammans, hon var också själv på stan. Det passade ju bra då. Sedan komäven Lovisa in efter jag och Agnes ätit osv. Ett par röda träningsbyxor hittade jag, dock väldigt osäker. De satt sådär kan jag meddela. Får se hur jag ska göra med dem.

Ikväll är det skottårsrevyn, kameran ligger på laddning sedan julafton (jag är inte flitig med att fota) men nu!
Är konstig inställning, ska se om jag får rätt på det. Kommer troligen önska mig en ny när jag fyller år sen! Känns på tiden nu, min är ju ändå snart 4 år gammal. Tekniken utvecklas ju!

Vad sägs om, jeans osver-size t-shirt och kavaj med pumps ikväll. Passar nog med alla gamlingar och unga som jag ska gå med. Håret är lockat och har två flätor som bilder "hippieband" på bakhuvet. Låter säker skumt, men någon fattar nog vad jag menar. Ha en bra kväll!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0