Kvällssysslor vs. morgonsysslor


Ikväll/inatt tänker jag ta tag i mitt rum. Röja upp ordentligt. Eftersom mitt rum sällan är städat vore det väl extra skönt att vakna upp imorn och istället för att känna "Åh nej, måste städa" känna "Härlig morgon, nu kan jag gör annat än städa". Därför är det några snabba ryck.

Imorn, om städningen lyckas ska jag;

08.30 Body Balance
11.15 Träffa Malin Fröet Fröström
 - någon gång träffa Emma Lindholm. Ej bestämt tid än.
Tillbringa kvällen med Emma. Vore skönt att fått gjort en del på NK tentan också.

Städning var det ja!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: ems

du kan ju alltid göra lite nk på eftermiddagen så vi har heeela kvällen :)

2009-01-23 @ 01:35:37
URL: http://emslindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0