Kväll med Josefin!

Kvällen tillbringades hos Josefin, min granne även kallad. Vi tänkte kolla på Arn, men.. Twilight sattes på iställtet. Hennes lillebror Gabbe är världens sötaste. Han gillar att kramas, och då hittade han rätt att vara med mig. Haha! Skämt å sido. God kladdkaka fick jag också.

Jag och Josefin kom på att Edward Cullen är helt okej, men helt oemotståndlig när han hjälper Bella ut ur bilden och har på sig solbrillor. Ibland vill man drömma sig iväg.. tänk att få vara Bella, i den scenen..


Bella och Edward...




Twilight heter boken på engelska, svenska översättningen;
Om jag kunde drömma.

/ J

Kommentarer
Postat av: Maria R

Asså, jag är inne på tredje boken nu är helt fängslad och jag kan knappt vänta tills jag kan börja på fyrans! jag har aldrig varit så inne i en bok! Puss på dig hun! <3

2009-01-04 @ 11:34:09
URL: http://sodestof.blogg.se/
Postat av: Victoria

Han är het! Oh, jag är nog lite kääär ;) Hur är det med dig Jenny? Längesen nu! ...

2009-01-04 @ 13:51:24
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0