Jag kan rekomendera...

Jag kan varmt rekomendera att spendera en dag som jag har gjort idag. Till familjen.

Australia var mycket bättre än jag trott. Ca 3h gick fortare än tåget. Jag satt som fastklistrad, det fanns humor, gråt, sorg, kärlek. Allt som en film borde innehålla. Enormt bra! Den filmen kommer stå som DVD i min bokhylla sen.
Efter bion gick vi till Harry´s och åt. Kycklingvingar slank ner i magen. Dock orkade jag inte alla, sen när orkar inte jag att äta hela tallriken.. Börjar jag bli sjuk?
Efter maten körde pappa min till Caroline. Försökte hjälpa henne med att komma igång med sitt arbete. Dock gick det inte så bra..

"Caroline, är det verkligen du som skriver, och inte Jenny?"
Haha, patetiskt att lägga märke till hur jag skriver, på MSN! Men roligt.
 
Väl hemma, min lillebror hade varit gullig och spratat lite Ben & Jerrys. Tack och lov, Lovisa följer med och tränar imorn bitti. Kan behövas efter en sådanhär mysdag! Dags för sängtajm och kolla OTH! Sov gott!

/ Jenny


Kommentarer
Postat av: Caroline Carlander

Haha! Igår hade vi en mysig kväll. Så mycket har vi väl inte skrattat på länge? Skoj var det! <3

2009-01-05 @ 19:19:55
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0