Jag håller tummarna!


Idag är det slappedag. Jag har precis gjort klart den enda inl. jag inte gjort klart innan. Känns väldigt skönt. Mamma är ute och går med Mia. När hon kommer hem ska jag tillsammans med henne och pappa kolla på ny tv. Ryktas om att mamma ska köpa en lap-top också. Isf är det nog tänkt att jag ska få den och mamma datorn jag har nu. Jag håller verkligen tummarna för det. Trots att jag tror att det inte kommer bli köp, iaf inte idag.

Träning med Vican ikväll. Ska springa en stund och sen gå på 1timmas core. Hoppas att det är Birgitta som håller i det, hon är en av mina favorit instruktörer. Peppande! Sånt gillar vi.

Hoppas blåsten lägger sig tills imorn och att solen snart börjar kika fram.

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0