IKEA - på lördag.


Jag sitter hemma och funderar. Jag ska göra om mitt rum, eller.. Jag vill. Skillnad. Eftersom vi ska till IKEA på lördag jag, mamma och moster Anita tänkte jag börja spana in, dels till mitt rum och dels till badrummet på vår övervåning som jag ska få inreda. Min tanke är väldigt mycket vitt och svart med enfärgat/ mycket färg på detaljer. Vi ska även inhandla lite nya saker till nedervåningen.

Till mitt rum, om jag får som jag vill. Vill jag ha 3 vita väggar och en lite grå/svart fondvägg. Ett barbord ska upp, så datorn slipper och stå på "den tillfälliga" bokhyllan. Nya gardiner, lampor och ja, varför inte en krukväxt ståendes på golvet? Let´s see.



Två fina rullgardiner från IKEA, någon av dessa skulle passa bra in hos mig.



Kuddar i massa färger och former, är ett måste i ett svart/vitt rum!


Har sagt det innan, säger det igen. Jag borde städa och plugga. Hur orkar man, ge mig svar?

/ J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0